مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 21:152023-09-26اقتصادي

ایران به کنوانسیون 155 ایمنی و بهداشت محیط کار پیوست


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایران امسال به کنوانسیون 155 سازمان جهانی کار که مربوط به ایمنی و بهداشت کار است، پیوست؛ تا با کمک همه دستگاه ها و نهادها سطح ایمنی و بهداشت محیط کار را افزایش دهد.

- همزمان با چهارم مهرماه و برگزاری مانور ایمنی حوادث در سراسر کشور، علی حسین رعیتی فر معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از معادن ذغال سنگ شهرستان سوادکوه بازدید کرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای مانور سراسری ایمنی حوادث، گفت: یکی از اهداف ما ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در استان هایی است که در حوزه معدن فعالیت دارند.

این مسئول افزود: این مانور در 10 استان با فعالیت های معدنی، 10استان با رویکرد فعالیت های صنعتی و 10 استان نیز در کارگاه‍های پرخطر و ساختمانی، در حال انجام است تا با آموزش های مرتبط، میزان حوادث ناشی از کار را کاهش دهیم.

وی اظهار کرد: سالیانه 700 نفر از کارگران زحمتکش کشور بر اثر حوادث ناشی از کار فوت می کنند که امیدواریم با کمک بازرسان وزارتخانه و کمیته های حفاظت فنی با خود ارزیابی های لازم و آموزش های مورد نیاز، این آمار را کاهش دهیم.

رعیتی فر با اشاره به سخت و زیان آور بودن کار در معادن گفت: امروز با حضور در معادن ذغال سنگ شهرستان سوادکوه با سختی های کار در معادن بیشتر آشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به کنوانسیون 155 ایمنی و بهداشت محیط کار پیوست

ایران به کنوانسیون 155 ایمنی و بهداشت محیط کار پیوست