مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 08:102023-09-28سياسي

سازمانی که بیشترین پرونده شکایت را در دیوان عدالت دارد


شکایت از شهرداری ها و آرای کمیسیون ماده 100 بیشترین پرونده در دیوان عدالت اداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری، شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تعیین تکلیف چاه های آب اظهار کرد: مسئولیت این کار با وزارت نیرو است و افرادی که شکایتی از تصمیم کمیسیون های مربوطه داشته باشند می توانند شکایت خود را به دیوان اعلام کنند.

وی به قانون افزایش بهره وری اشاره کرد و گفت: به موجب این قانون افرادی که قبل از سال 85 چاه های غیرمجاز داشتند با مراجعه به وزارت نیرو می توانند چاه را ثبت و اگر واجد شراط بودند، پروانه دریافت کنند و در صورتی که شرایط آب زیرزمینی اجازه پروانه می دهد، از آب چاه استفاده کند.

رییس دیوان عدالت اداری خاطرنشان کرد: قانون چند شرط مهم تعیین کرده؛ به عنوان مثال استفاده از این چاه موجب ضرر به چاه های دیگر نشود، باعث افت سطح آب های زیرزمینی نشود و تشخیص احراز شرایط با آب منطقه ای است و اگر واجد شرایط شناخته نشد، در صورت نظر دستگاه قابل شکایت در کمیسیون رسیدگی به آب های زیرزمینی است.

وی با بیان اینکه مسئول کمیسیون قاضی است و رأی صادر می شود، ابراز کرد: اگر قاضی رد درخواست متقاضی را صادر کرد، تصمیم قاضی در مدت سه ماه قابل شکایت در دیوان عدالت اداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمانی که بیشترین پرونده شکایت را در دیوان عدالت دارد

سازمانی که بیشترین پرونده شکایت را در دیوان عدالت دارد