مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-02اقتصادي

ویلاهای ریاست جمهوری در قشم فروخته خواهد شد


نگاه دولت سیزدهم بر کاهش تشریفات و تجمل گرایی است و آقای رییسی نمی خواستند این ویلا ها برای مجموعه ریاست جمهوری باشد به همین دلیل دستور فروش آن را دادند که یکی از این ویلا ها در شرف فروش است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، عادل پیغامی مدیرعامل منطقه آزاد قشم در نشست با اصحاب رسانه، اولین قدم برای توسعه در هر منطقه را تثبیت مالکیت دانست و اظهار داشت: طبق قانون، اراضی جزیره به نمایندگی از دولت باید در اختیار منطقه آزاد قشم قرار گیرد، اما اراضی موسوم به رفسنجان کار را قفل کرده و باید با کمک رسانه ها این مشکل را حل کنیم.

   وی با بیان اینکه هر اقدام مهم اقتصادی که به نفع جزیره و مردم بخواهد صورت بگیرد با مانعی به نام اسناد رفسنجان برخورد می کند، افزود: اخیرا شرکت ایلیا استیل با سرمایه گذاری قریب به 20 همت برای تولید فولاد ضد زنگ زمین دریافت کرد و در درحالی که این شرکت توانایی حل مشکلات اشتغال جزیره داشت، دو نفر با داشتن سند رفسنجان مانع کار این شرکت شدند که البته ما از طریق قوه قضاییه پیگیر این موضوع هستیم.

پیغامی عنوان کرد: یکی از  واقعی ترین اقداماتی که منطقه آزاد قشم در 5 ماهه اخیر انجام داده است، حمایت شرکت جوو چین برای تولید سلف چینی است که خوشبختانه کار را آغاز کرده اند و این مجموعه قادر است ضمن تولید ال.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویلاهای ریاست جمهوری در قشم فروخته خواهد شد

ویلاهای ریاست جمهوری در قشم فروخته خواهد شد