مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-12اقتصادي

قیر طرح های بزرگراهی سیستان و بلوچستان تامین می شود


معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: به منظور تکمیل هر چه سریعتر پروژه های بزرگراهی سیستان و بلوچستان قیر مورد نیاز این طرح ها تامین خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمدرضا کدخدا زاده در بازدید از عملیات ساخت بزرگراه زابل- زاهدان با ابراز رضایت از پروژه های راهسازی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به مشکلات در تامین منابع مالی و تخصیص اعتبارات عمرانی، بهترین روش برای فعال سازی پروژه های عمرانی نظیر راهسازی، تامین قیر است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید گفت: با توجه به اینکه زیرساخت های توسعه یافته حمل و نقل به ویژه بزرگراه هم از نظر ارتقای ایمنی و کاهش تلفات جاده ای هم از نظر توسعه اقتصادی استان بسیار حائز اهمیت است این اداره کل تسریع در تکمیل طرح های راهسازی شمال استان را با وجود مشکلات متعدد نظیربدهی کلان مالی در قالب 100 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به ارزش بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان و 11 کارگاه راهسازی و همچنین پل شیله و تقاطع غیر هم سطح در محور زابل- میلک در دستور کار قرار داده است.

عطاء اله اکبری با یادآوری عقب ماندگی استان سیستان و بلوچستان در بخش زیرساخت های حمل و نقل جاده ای گفت: تکمیل پروژه های بزرگراهی در شمال این استان نیازمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیر طرح های بزرگراهی سیستان و بلوچستان تامین می شود

قیر طرح های بزرگراهی سیستان و بلوچستان تامین می شود