مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-05سياسي

یزد، مجری طرح زندان ترمیمی در کشور


مدیر طرح تحقیقاتی زندان ترمیمی ایران گفت: بستر های لازم و اهتمام جدی برای اجرایی کردن این طرح با رویکرد های علمی، تجربه محور و کیفی در استان یزد وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمد فرجی ها اظهار کرد: کمک به بازپروری اجتماعی از خصوصیات زندان ترمیمی است که تحقق آن با برگزاری دوره های مختلف آموزشی تخصصی و مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی در استان، امکان پذیر است.

وی افزود: زندان ترمیمی برخی ویژگی های حمایتی نیز مانند مشارکت سمن ها، مشاوران و مددکاران را نیز دارد که می تواند در کنار کارکرد های قبلی زندان، به اصلاح، درمان، جلوگیری از تکرار جرم و اثربخشی فرایند زندان کمک کند.

مدیر طرح تحقیقاتی زندان ترمیمی ایران گفت: زندان ترمیمی به دنبال استفاده از ابزار ها و راهکار هایی برای جلوگیری از تکرار جرم، اداره امور زندان به شیوه های مشارکتی و مداخله فرد زندانی در موضوع است تا خود فرد در جبران خسارت پیش قدم شود.

  فرجی ها تصریح کرد: عدالت ترمیمی، صدمه روحی به افراد و آسیب های آن را کاهش می دهد و راهکار های مناسب به جهت اصلاح رفتار مجرم و همچنین فرد آسیب دیده را ارائه می دهد.

پایان پیام/الف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد، مجری طرح زندان ترمیمی در کشور

یزد، مجری طرح زندان ترمیمی در کشور