مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-19اقتصادي

اشتغالزایی برای 11 هزار و 500 نفر در همدان


استاندار همدان با بیان اینکه اشتغالزایی در استان طی 6 ماه اول سال جاری، بیش از میزان تعهد محقق شده است گفت: تاکنون برای 11 هزار و 500 نفر اشتغالزایی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد بعد از ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: امسال ایجاد حدود 20 هزار اشتغال در استان را تعهد کردیم که تاکنون برای 11 هزار و 500 نفر اشتغالزایی انجام شده که بیش از تعهد 6 ماهه اول سال است.

وی گفت: 94 درصد از دستگاه های اجرایی موافقت نامه های اعتباری خود را مبادله کرده اند و تسریع در روند تبادل موافقت نامه های دستگاه ها مورد تأکید است.

استاندار همدان با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی ارائه سرفصل هایی جهت تأمین اعتبار از وزارت متبوع را باید پیگیری کنند گفت: مدیران کل دستگاه های اجرایی هم جذب اعتبارات تخصیصی از محل تملک دارایی و سفر رییس جمهور را در موعد مقرر پیگیر باشند.

وی با اشاره به تصویب مصوبات حوزه نهضت ملی مسکن در کمیسیون ماده 5 و کارگروه زیربنایی اظهار کرد: طبق اعلام وزارت نفت، پروژه هایی که از محل اعتبارات نفت تخصیص پیدا می کنند، باید در شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز مصوب شوند.

پایان پیام/ 3140


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 11 هزار و 500 نفر در همدان

اشتغالزایی برای 11 هزار و 500 نفر در همدان