مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 22:552023-10-14سياسي

فعالان اقتصادی سرخس در منطقه آزاد تجاری صنعتی می توانند ذی نفعان واقعی باشند


نماینده سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه منطقه آزاد تجاری صنعتی، فعالان اقتصادی سرخس می توانند ذی نفعان واقعی باشند و با تردد اتباع کشورهای آسیای میانه قطعا رونق بازار و اصناف و بخش خصوصی در سطح سرخس به وجود خواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، سیداحسان قاضی زاده هاشمی امشب در جلسه شورای اداری شهرستان سرخس با اشاره به تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد تجاری، گفت: محدوده منطقه ویژه فعلی فقط به عنوان منطقه آزاد تجاری نیست و تمام نوار مرزی و کریدور مرزی گمرک، راه آهن و فرودگاه با مساحت 5400 هکتار مجموعه منطقه آزاد خواهد بود و سازمان منطقه آزاد نیز ظرف یک سال باید شکل بگیرد و تابع قانون جدید خواهد بود.

نماینده سرخس، فریمان، احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیرعامل و هیئت مدیره منطقه آزاد تجاری صنعتی سرخس با تایید هیئت وزیران و با حکم وزیر اقتصاد تعیین می شود.

وی ادامه داد: ورود به محدوده سرخس بدون ویزا خواهد بود و اتباعی که از آسیای میانه وارد سرخس می شوند می توانند به دفعات بدون ویزای جمهوری اسلامی وارد سرخس شوند و فرودگاه سرخس نیز می تواند پروازهای مستقیم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اقتصادی سرخس در منطقه آزاد تجاری صنعتی می توانند ذی نفعان واقعی باشند

فعالان اقتصادی سرخس در منطقه آزاد تجاری صنعتی می توانند ذی نفعان واقعی باشند