مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-16اجتماعي

دارالقرآن های آموزش و پرورش لرستان به 19 مرکز می رسد


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه 16 دارالقرآن زیر نظر آموزش و پرورش استان فعالیت دارند، گفت: مجوز فعالیت سه دارالقرآن دیگر برای شهرهای فیروزآباد، - ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه 16 دارالقرآن زیر نظر آموزش و پرورش استان فعالیت دارند، گفت: مجوز فعالیت سه دارالقرآن دیگر برای شهرهای فیروزآباد، الشتر و بروجرد گرفته شده است که راه اندازی خواهند شد.

رضا عزتی امروز 24 مهرماه در جلسه شورای قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان که با دستور کار بررسی وضعیت مراکز دارالقرآن و ترویج فرهنگ نماز تشکیل شد، توجه ویژه به مقوله نماز را از اولویت های آموزش و پرورش برشمرد و اظهار کرد: برپایی اقامه نماز به ویژه نماز جماعت تکلیفی است که وظیفه همگان است و در این زمینه باید به صورت عملی و با اعتقاد راسخ فعالیت صورت گیرد.

وی با بیان اینکه 16 دارالقرآن در استان زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت دارند، افزود: مجوز فعالیت سه دارالقرآن دیگر برای شهرهای فیروزآباد، الشتر و بروجرد گرفته شده است که راه اندازی خواهند شد.

عزتی با بیان اینکه زمین برای احداث دارالقرآن مرکزی در خرم آباد اختصاص یافته است، اضافه کرد: احداث دارالقرآن مرکزی نیازمند تخصیص اعتبار ویژه است که هم نیازمند توجه مسئولان استان و خیرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارالقرآن های آموزش و پرورش لرستان به 19 مرکز می رسد

دارالقرآن های آموزش و پرورش لرستان به 19 مرکز می رسد