مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-10اجتماعي

هشدار پایان هفته ای طوفانی در منطقه سیستان


مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی جوی سطح نارنجی توسط این اداره کل، گفت: بر اساس پیش بینی ها پایان هفته ای طوفانی در منطقه سیستان انتظار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محسن حیدری در گفت وگو با تسنیم ، با اشاره به صدور هشدار هواشناسی جوی سطح نارنجی توسط اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان، گفت: بر اساس پیش بینی ها پایان هفته ای طوفانی در منطقه سیستان انتظار می رود.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از آخر وقت پنجشنبه تا عصر جمعه وزش باد شدید و گردوخاک و در نقاط مستعد طوفان گردوخاک برای مناطق شمالی استان پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال افزایش غبار و باد و گردوخاک به همراه کاهش موقتی دما برای زاهدان و مناطق مرکزی و جنوبی و نوار شرقی و غربی استان وجود دارد.

حیدری بیان کرد: توصیه می شود در پی این شرایط نامطلوب جوی به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه و از ترددهای غیرضروری در فضای باز در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری شود.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همچنین باید رعایت حداکثری مقررات رانندگی در جاده های زابل- نهبندان و زاهدان- زابل در نظر گرفته،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پایان هفته ای طوفانی در منطقه سیستان

هشدار پایان هفته ای طوفانی در منطقه سیستان