مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-19سياسي

حمله به بیمارستان غزه چهره بشریت را خدشه دار کرد


نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه برای همه انسان ها یک شرمندگی بود، اظهار کرد: چهره بشریت را حمله به بیمارستان غزه خدشه دار کرد و جریان حق باید بار دیگر تلاش کند تا پرونده انسان ها زیبا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه برای همه انسان ها یک شرمندگی بود، اظهار کرد: چهره بشریت را حمله به بیمارستان غزه خدشه دار کرد و جریان حق باید بار دیگر تلاش کند تا پرونده انسان ها زیبا شود.

وی در ادامه با تصریح اینکه نسخه نجات همه انسان ها قرآن کریم است، اضافه کرد: خداوند در سوره آل عمران می فرماید اگر برای شما مومنین سختی پیش بیاید کفار خوشحال می شوند، همچنین اگر صحنه پیروزی پیش بیاید آنها ناراحت می شوند و لذا بمباران بیمارستان نتیجه پیروزی ما بود، از این رو دشمنان تلاش کردند شیرینی حمله طوفان الاقصی را به کام مومنین را تلخ کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس عنوان کرد: اگرچه دشمنان بیمارستان غزه را مورد هدف قرار دادند اما شکست برای آنان با حمله طوفان الاقصی به وجود آمده که درمان نخواهد شد، تصرف 11 شهرک صهیونیستی، تعداد بالای اسیر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به بیمارستان غزه چهره بشریت را خدشه دار کرد

حمله به بیمارستان غزه چهره بشریت را خدشه دار کرد