مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-15بين الملل

آخرین آمار تلفات «اسراییل» در طوفان الاقصی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی از تعداد تلفات نیرو های نظامی خود مدعی شد که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی، - رسانه های صهیونیستی آخرین آمار تلفات این رژیم از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی را اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی از تعداد تلفات نیرو های نظامی خود مدعی شد که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی، 265 نظامی کشته شده اند.

بر پایه این گزارش، سخنگوی ارتش اسراییل به نقل از وزارت بهداشت این رژیم از تداوم تشخیص و تفحص هویت نظامیان جان باخته خبر داد و اذعان کرد که شمار تلفات نظامیان ممکن است تا 500 نفر نیز افزایش یابد.

این در حالیست که برخی دیگر از رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون 1500 نفر از صهیونیست ها کشته و 3400 نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر، در شرایطی که مقامات تل آویو در انجام حمله زمینی به غزه و عواقب ناشی از آن از جمله واکنش نیرو های مقاومت در منطقه و آغاز موج محکومیت جهانی تردید دارند، کارشناسان نظامی و جناح مخالفان در اسراییل به کابینه نتانیاهو نسبت به عواقب شکست لشکرکشی زمینی به غزه هشدار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار تلفات «اسراییل» در طوفان الاقصی

آخرین آمار تلفات «اسراییل» در طوفان الاقصی