مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-13سياسي

نابودی رژیم صهیونسیتی با تلاش جبهه مقاومت نزدیک است


امام جمعه کرج با اشاره به حمله طوفانی فلسطین به اسراییل جنایتکار، گفت: با تلاش جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین، نابودی رژیم صهیونسیتی ممکن است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه این هفته پیروزی های عزت آفرین ودشمن نابودکن محور مقاومت، آنهم با طوفانی که برپاکردند را به جبهه مقاومت وجهان بشریت تبریک گفت.

حسینی همدانی با بیان اینکه مقاومت در لبنان و فلسطین ثابت کرده که ارتش رژیم صهیونیستی شکست می خورد، خوار و هیبتش شکسته می شود، افزود: صهیونیست ها به دستور استعمارگران وحمایت قدرت های جهانی مردم فلسطین را از سرزمینشان بیرون کردند و غاصبانه برای خودشان شهرک ساختند و اینکار چیزی جز خواری و زوالی نیست.

  وی با بیان اینکه خوی برتری طلبی آنها تا امروز ادامه داشته و فرقه سیاسی خونخواری هم روی آنها سوار شده وبدترین وشرور ترین افراد دنیا را بوجود آورده است، افزود: این عملیات دریک پیچ تاریخی جهان نقطه عطفی در مقاومت فلسطین وجریان مقاومت درجهان اسلام شده است و زوال صهیونیستها را نزدیکتر می کند.

  وی گفت: توصیه اکید ما آنست که سران رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتهایش را تمام کنند و فکر نکنند با جنایتهایی که درغزه می کنند،کودکان وزنان را به شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی رژیم صهیونسیتی با تلاش جبهه مقاومت نزدیک است

نابودی رژیم صهیونسیتی با تلاش جبهه مقاومت نزدیک است