مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-19سياسي

بایدن نامزد اصلی جمهوری خواه ریاست مجلس نمایندگان را به سخره گرفت


رییس جمهور آمریکا شکست مجدد «جیم جردن» و تلاش های ناکام او جهت کسب آرای کافی برای ریاست مجلس نمایندگان آمریکا را مسخره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شکست مجدد جیم جردن ، نماینده جمهوری خواه ایالت آیووا در کسب آرای کافی جهت انتخاب شدن به عنوان رییس مجلس نمایندگان آمریکا با واکنش تمسخر آمیز جو بایدن دموکرات همراه شد.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا حین پرواز برای بازگشت از تل آویو به واشنگتن با سوال خبرنگاری در باره جیم جردن و تلاش او برای ریاست مجلس نمایندگان این کشور مواجه شد که او با پاسخی بسیار کوتاه اما کنایه آمیز به آن پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوزویک یک خبرنگار آمریکایی  نظر جو بایدن را در رابطه با اینکه چرا جیم جردن نمی تواند آرای کافی جهت ریاست مجلس نمایندگان را به دست آورد، پرسید و بایدن در یک جمله اینطور پاسخ داد: دلم برایش می سوزد .

پاسخ بایدن به این سوال با خنده و تمسخر خبرنگاران همراه بود و او در رابطه با تعداد آرای لازمی که جردن جهت ریاست بر مجلس نمایندگان نیاز است، کسب کند هم گفت: هیچ، صفر .

جردن به عنوان یکی از اعضای بنیان تندروی گروه آزادی و رییس فعلی کمیته قضایی آمریکا از منتقدان سرسخت دولت بایدن بوده و به عنوان یکی از موافقان اصلی استیضاح وی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن نامزد اصلی جمهوری خواه ریاست مجلس نمایندگان را به سخره گرفت

بایدن نامزد اصلی جمهوری خواه ریاست مجلس نمایندگان را به سخره گرفت