مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-08سياسي

سفر مدیران کل حقوقی و کنسولی وزارت خارجه عمان به تهران


در سفر مدیران کل حقوقی و کنسولی وزارت امور خارجه عمان به تهران درباره امضای موافقتنامه های انتقال محکومان، استرداد مجرمان و معاضدت قضایی در امور کیفری و مدنی بین 2 کشور گفت وگو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، شهریور ماه امسال نخستین نشست مشترک کنسولی بین ایران و عمان برگزار شد.

در همین راستا و در ادامه رایزنی ها بین ایران و عمان، مدیران کل حقوقی و کنسولی وزارت امور خارجه عمراه و هیأت همراه در سفر به تهران در راستای پیگیری و بررسی آخرین اقدامات انجام شده و توافقات دو کشور با علیرضا محمودی مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه دیدار و گفت وگو کردند.

امضای موافقتنامه های انتقال محکومان، استرداد مجرمان و معاضدت قضایی در امور کیفری و مدنی بین دو کشور از جمله مباحث مورد گفت وگو در این دیدار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نخستین نشست مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان به ریاست مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مدیرکل سیاسی و مدیرکل کنسولی وزارت خارجه عمان روز دوشنبه ششم شهریور ماه در تهران برگزار شد.

در این نشست طرفین ضمن تأکید بر استمرار گفت وگوهای کنسولی از گسترش مناسبات بین دو کشور استقبال کردند و با بررسی مسائل و مشکلات اتباع ایرانی در عمان در خصوص عفو و آزادی زندانیان ایرانی در عمان و حل مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر مدیران کل حقوقی و کنسولی وزارت خارجه عمان به تهران

سفر مدیران کل حقوقی و کنسولی وزارت خارجه عمان به تهران