مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-13بين الملل

معاون دبیرکل حزب الله لبنان: عملیات «طوفان الاقصی» در تاریخ ثبت خواهد شد


معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز جمعه اعلام کرد، عملیات «طوفان الاقصی» بیانگر غرور و عزت ملت است و به یک مرحله تاریخی اساسی تبدیل شده است که در تاریخ ثبت خواهد شد.

- معاون دبیرکل حزب الله لبنان: عملیات طوفان الاقصی در تاریخ ثبت خواهد شد معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز جمعه اعلام کرد، عملیات طوفان الاقصی بیانگر غرور و عزت ملت است و به یک مرحله تاریخی اساسی تبدیل شده است که در تاریخ ثبت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: ما در برابر نبردی بزرگ در فلسطین هستیم و جنبش حماس و به همراه آن گروه های مقاومت فلسطین کار بسیار بزرگی تحت عنوان عملیات طوفان الاقصی انجام دادند تا اراده خود را درباره آزادی، بازپس گیری سرزمین و حقوق مشروع بیان کنند.

این اقدام بسیار بزرگ، پتانسیل امیدبخش مقاومت و ارزش عظیمی را که رزمندگان با شجاعت، مشارکت، فداکاری و تلاش هایشان به نمایش گذاشتند، نمایان کرد و همچنین وضعیت شکننده رژیم صهیونیستی را آشکار کرد که به جای نیروی انسانی و استحقاق ذاتی، به ابزارها، حمایت بین المللی و امکانات مادی وابسته است.

وی تاکید کرد، عملیات طوفان الاقصی بیانگر غرور و عزت ملت است و به یک مرحله تاریخی اساسی تبدیل شده است که جدا از پیامدهای آتی، به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دبیرکل حزب الله لبنان: عملیات «طوفان الاقصی» در تاریخ ثبت خواهد شد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان: عملیات «طوفان الاقصی» در تاریخ ثبت خواهد شد