مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 12:502023-09-29بين الملل

دشمنان با تحریم شخصیت ها دل خودشان را خوش می کنند


شهردار تهران با تاکید بر اینکه تحریم های اخیر آمریکا بازتاب فشارهایی است که به واسطه استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت ایران به دشمنان آمده، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفت وگو با فارس گفت: آمریکا و غرب با تحریم رسانه ها و شخصیت های ایرانی فقط دل خودشان را خوش می کنند.

وزارت خزانه داری آمریکا اخیرا به بهانه های دروغین حقوق بشری و تلاش برای دخالت در امور داخلی و ایجاد تنش و ناآرامی در جمهوری اسلامی ایران، تحریم های جدیدی را اعلام کرد.

برهمین اساس دفتر کنترل دارایی های خارجی (اُفک) وزارت خزانه داری آمریکا طی بیانیه ای اعلام کرده بود که خبرگزاری فارس ، خبرگزاری تسنیم و شبکه پِرِس تی وی به لیست تحریم های این کشور اضافه شدند.

در این بیانیه  همچنین ادعا شده بود که 25 شخص از جمله مدیرعامل خبرگزاری فارس را هم تحریم کرده است.

تحریم نهادها و شخصیت های کشورمان از سوی غرب و آمریکا موضوع تازه ای نیست و در 24 شهریور هم انگلیس چهار مقام ایرانی را به بهانه های واهی تحریم کرد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران که 24 شهریور توسط دولت انگلیس تحریم شده در گفت وگو با فارس درباره تحریم های جدید آمریکا که همان تحریم خبرگزاری فارس ، خبرگزاری تسنیم و شبکه پِرِس تی وی و 25 شخصیت ایرانی است، گفت: به اعتقاد من کسانی که تحری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با تحریم شخصیت ها دل خودشان را خوش می کنند

دشمنان با تحریم شخصیت ها دل خودشان را خوش می کنند