مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-14اقتصادي

طراحی و تولید سامانه های جمع آوری اطلاعات حفاری در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رشید معموری، مدیرعامل شرکت سامانه پایش نور با اشاره به تولید سامانه های هوشمند در حوزه حفاری عنوان کرد: - متخصصان یک شرکت دانش بنیان با طراحی و تولید سامانه های جامع هوشمند جمع آوری اطلاعات حفاری، زمینه را برای توسعه صنایع نفتی و بی نیازی از واردات فراهم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رشید معموری، مدیرعامل شرکت سامانه پایش نور با اشاره به تولید سامانه های هوشمند در حوزه حفاری عنوان کرد: فعالیتمان را از سال 1379 به صورت پروژه ای و مشاوره ای با شرکت ملی حفاری ایران شروع و نخستین سامانه جمع آوری اطلاعات دستگاه های حفاری از راه دور را طراحی و پیاده سازی کردیم.

در آن سال ها پیشنهاد ساخت یونیت های نمودارگیری از گل حفاری را به اداره پژوهش حفاری دادیم و موافقت کردند که یک دستگاه به عنوان نمونه با همکاری دانشگاه تهران بسازیم.

بعد از ساخت موفقیت آمیز این نمونه، سفارش ساخت 10 یونیت داده شد.

وی با بیان این که طراحی و تولید سامانه های جمع آوری اطلاعات حفاری اکنون توسط این شرکت دانش بنیان دنبال می شود تا نیاز داخلی به واردات را تامین کند، افزود: علیرغم مشکلات داخلی خوشبختانه توانستیم 10 دستگاه را مطابق با استاندار های بین المللی بسازیم و به شرکت ملی حفاری ایران تحویل دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و تولید سامانه های جمع آوری اطلاعات حفاری در کشور

طراحی و تولید سامانه های جمع آوری اطلاعات حفاری در کشور