مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:202023-09-28سياسي

ظرفیت های بکر سیستان و بلوچستان عامل تولید اشتغال، توسعه و ثروت است


این استان کاملاً برخوردار و دارای ثروت های فراوان بوده که بهره گیری از مزیت های بکر دریا، معادن، کشاورزی و شیلات، - ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان کاملاً برخوردار و دارای ثروت های فراوان بوده که بهره گیری از مزیت های بکر دریا، معادن، کشاورزی و شیلات، عامل تولید اشتغال، توسعه و ثروت است.

محمد کرمی امروز، پنجشنبه 6 مهر در نشست با پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما بیان کرد: ملت بزرگ ما و رزمندگان اسلام با توکل به خداوند و با نگاه توحیدی توانستند در دوران دفاع مقدس به موفقیت برسند و در شرایط کنونی اگر همان اراده های قوی و باورهای دینی باشد، به آسانی مشکلات مردم و جامعه حل خواهد شد.

وی افزود: سیستان و بلوچستان با دارا بودن یک هزار و 630 کیلومتر مرز آبی و زمینی، همجواری با کشور افغانستان و پاکستان و برقراری ارتباط با کشورهای دنیا از طریق مرز آبی زمینه بسیار خوبی برای توسعه تجارت و افزایش صادرات و واردات دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اهل سنت و اهل تشیع سال های متمادی در کنار هم، زندگی مسالمت آمیزی در این استان دارند، تصریح کرد: اراده الهی وقتی بر امری تعلق گیرد، هیچ کس یارای مقابله با آن را نخواهد داشت؛ این انقلاب اسلامی اراده الهی است چرا که شاهدیم تمام مکر و حیله دشمنان این نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های بکر سیستان و بلوچستان عامل تولید اشتغال، توسعه و ثروت است

ظرفیت های بکر سیستان و بلوچستان عامل تولید اشتغال، توسعه و ثروت است