مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:202023-09-30اقتصادي

پروژه بن سلمان برای خانه دار کردن عرب ها


عربستان سعودی در حال حاضر تحت یک برنامه توسعه عظیم است و در حالی که نئوم بسیار شناخته شده است، تنها یکی از 14 پروژه گیگا در این کشور است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، گیگا بخشی از برنامه چشم انداز 2030 ولیعهد محمدبن سلمان برای متحول کردن کشور است؛ هر کدام از بخش های این برنامه از نظر مقیاس و جاه طلبی بسیار بزرگ هستند و بسیاری از آنها مستقیماً توسط صندوق ثروت دولتی کشور، صندوق سرمایه گذاری عمومی، تأمین مالی می شوند.

سایر برنامه ها، مانند شهرک غیرانتفاعی محمدبن سلمان، توسط خود ولیعهد تامین مالی می شوند.

بسیاری از پروژه های گیگا، به توسعه بخش هایی سنتی مانند مکه و جده و یا پارک ملک سلمان در ریاض مربوط می شود؛ دیگر پروژه های گیگا در سایت های متعددی پخش شده اند، از جمله پروژه شرکت سعودی داون تاون، که هدف آن ایجاد مراکز شهری در 12 شهر در سراسر پادشاهی است و توسعه دهنده املاک روشن، که مأموریت ساخت 400000 خانه در سراسر عربستان را دارد.

گیگا ؛ خوابی که بن سلمان برای عربستان سعودی دیده است!/ عکس اگرچه روشن به اندازه نئوم شناخته شده نیست، اما به همان اندازه جاه طلبانه است.

شرکتی که توسط صندوق سرمایه گذاری عمومی راه اندازی شده است، وعده افزایش نرخ مالکیت خانه در عربستان سعودی به 70 درصد تا سال 2030 را داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بن سلمان برای خانه دار کردن عرب ها

پروژه بن سلمان برای خانه دار کردن عرب ها