مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:302023-09-27سياسي

تمام دستگاه های خدمات رسان برای بازسازی خسارت های سیل آستارا بسیج شده اند


تمام دستگاه های اجرایی و امدادرسان با بسیج همه امکانات موجود، تمام تلاش خود را برای رفع آسیب ها و بازسازی خسارت های ناشی از سیل در شهرستان مرزی آستارا تا رسیدن به شرایط پایدار ادامه خواهند داد.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا گفت: تمام دستگاه های اجرایی و امدادرسان با بسیج همه امکانات موجود، تمام تلاش خود را برای رفع آسیب ها و بازسازی خسارت های ناشی از سیل در شهرستان مرزی آستارا تا رسیدن به شرایط پایدار ادامه خواهند داد.

محمدرضا شهاب زاده امروز در نشست ستاد بحران شهرستان مرزی آستارا با بیان اینکه مردم و مدیران، اوج همدلی را در حادثه سیل آستارا به نمایش گذاشتند اظهار کرد: مردم و مدیران دستگاه های خدمات رسان، امدادی و گروه های جهادی پرتلاش همدلی خود را در حادثه سیل نشان دادند.

وی با قدردانی از تلاش همه همکاران در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان در همکاری بی نظیر همه دستگاه های اجرایی و حضور میدانی در کنترل سیل شهرستان آستارا افزود: در این حادثه اوج همدلی و همکاری در همه بخش ها و روستاها و حتی در بین مردم نیز موج می زد.

فرماندار آستارا با بیان اینکه شاهد بارندگی و وقوع سیلاب بی سابقه در شهرستان بودیم، گفت: خوشبختانه لایروبی، پاکسازی و آزادسازی رودخانه ها و مقاوم سازی سیل بندها توسط دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام دستگاه های خدمات رسان برای بازسازی خسارت های سیل آستارا بسیج شده اند

تمام دستگاه های خدمات رسان برای بازسازی خسارت های سیل آستارا بسیج شده اند