مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:452023-09-23حوادث

الزام مدعی العموم به بررسی چرایی تعدد حوادث طرود-شاهرود


رییس کل دادگستری استان سمنان از صدور دستور ساماندهی وضعیت جاده محور طرود - شاهرود به دادستان عمومی و انقلاب آن حوزه قضایی خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس کل دادگستری استان سمنان از صدور دستور ساماندهی وضعیت جاده محور طرود - شاهرود به دادستان عمومی و انقلاب آن حوزه قضایی خبر داد.

محمد جعفر عبدالهی یکم مهرماه با بیان این مطلب اظهار کرد: متأسفانه جاده محور طرود-شاهرود از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و سالانه و به ویژه در 6 ماهه سال جاری به علت وقوع سوانح ناگوار رانندگی، منجر به جان باختن عده ای از هموطنان شده است.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: در همین راستا به دادستان عمومی و انقلاب شاهرود دستور داده، با قید فوریت با همکاری نهادهای مسئول علاوه بر بازدید میدانی و اتخاذ تصمیمات عام المنفعه، ساماندهی آن جاده را در دستور کار قرار دهند و با انجام تدابیر پیشگیرانه، شاهد کاهش تلفات جانی باشیم.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان سمنان در راستای حفظ حقوق عامه و دغدغه ای که در خصوص امنیت جان مردم قائل است به این موضوع ورود قانونی داشته و با مسئولانی که با اهمال کاری نقش موثری در وقوع این قبیل حوادث دارند و تاکنون با انجام اقدامات به هنگام قانونی کاهش سوانح رانندگی را رقم نزدند، برخورد قانونی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام مدعی العموم به بررسی چرایی تعدد حوادث طرود-شاهرود

الزام مدعی العموم به بررسی چرایی تعدد حوادث طرود-شاهرود