مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-19بين الملل

راه محاکمه رژیم اسراییل صدور بیانیه و مکاتبه نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر با حضور در برنامه صف اول با موضوع «پیگیری جنایت های رژیم صهیونیستی در دادگاه های بین المللی، - معاون امور بین الملل قوه قضاییه، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: وقتی می گوییم رژیم اسراییل باید محاکمه شود، راه آن صدور بیانیه و انجام مکاتبه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر با حضور در برنامه صف اول با موضوع پیگیری جنایت های رژیم صهیونیستی در دادگاه های بین المللی، افزود: آنچه امروز در فلسطین اشغالی و به ویژه نوار غزه شاهد هستیم، یک پاکسازی کامل قومی و نژادی شامل تمامی جنایت های کیفری بین المللی مانند جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت و نسل کشی است؛ ضمن اینکه جنایت تجاوز و اشغالگری هم بیش از 75 سال است که در جریان است.

وی ادامه داد: در طول 75 سال گذشته بیش از صد هزار نفر از فلسطینی ها شهید، بیش از صدها هزار نفر مصدوم و بیش از 7 میلیون نفر آواره و پناهنده کشورهای دیگر شدند.

غریب آبادی اضافه کرد: فقط در 15 سال گذشته بیش از 33 هزار زن و کودک شهید و زخمی شدند و در طول همین 12 روز گذشته که شاهد تحولات جدید در فلسطین و نوار غزه هستیم، با احتساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه محاکمه رژیم اسراییل صدور بیانیه و مکاتبه نیست

راه محاکمه رژیم اسراییل صدور بیانیه و مکاتبه نیست