مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-30فرهنگي

اهدای کتابخانه شخصی 5 هزار جلدی خیر اراکی به کتابخانه های عمومی استان مرکزی


یکی از خیرین حوزه فرهنگ استان مرکزی کتابخانه 5 هزار جلدی خود را به کتابخانه های عمومی استان مرکزی اهدا کرد.

- ایسنا/مرکزی یکی از خیرین حوزه فرهنگ استان مرکزی کتابخانه 5 هزار جلدی خود را به کتابخانه های عمومی استان مرکزی اهدا کرد.

علی گودرزی زاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: علیرضا مطیعی در اقدامی ارزشمند، کتابخانه شخصی خود را که شامل تعداد 5 هزار جلد کتاب به همراه 26 عدد قفسه است، به اداره کل کتابخانه های استان مرکزی اهدا کرد.

وی افزود: این مجموعه شامل یک نسخه خطی نفیس و تعدادی چاپ سنگی و افست و همچنین کتب ارزشمند و نفیس بسیار دیگری در موضوعات مختلف است.

وی هدف از این اقدام فرهنگی این خیر نیک اندیش را بسط و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی برشمرد و گفت: پویش اهدای کتاب، اهدای دانایی در راستای ترویج فرهنگ حسنه اهدای کتاب و با هدف غنی سازی منابع کتابخانه ای و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، در کتابخانه های عمومی استان مرکزی اجرا می شود و مردم می توانند کتاب هایی که مطالعه کرده اند را در اختیار دیگران قرار دهند تا آنها نیز بتوانند از این کتاب ها استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی، با حضور علی اکبر کریمی، نماینده مردم شهرستان های اراک، خنداب و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای کتابخانه شخصی 5 هزار جلدی خیر اراکی به کتابخانه های عمومی استان مرکزی

اهدای کتابخانه شخصی 5 هزار جلدی خیر اراکی به کتابخانه های عمومی استان مرکزی