مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-11دانش

چگونه از یک پرواز وحشتناک جان سالم به در ببریم؟


شماره هفتاد و چهارم نشریه دانشجویی «اوج»؛ ماهنامه انجمن علمی دانشکده هوافضا دانشگاه صنعتی شریف، با عنوان «موزش مقدماتی پرواز» منتشر شد.

- شماره هفتاد و چهارم نشریه دانشجویی اوج ؛ ماهنامه انجمن علمی دانشکده هوافضا دانشگاه صنعتی شریف، با عنوان موزش مقدماتی پرواز منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، ایرانی های ناسا را بیشتر بشناسید! ، طبیعی ترمز کنید! ، ترمز اتمسفری یا تشتیم جوی ، بال بزن تا به اوج! ، معرفی و بررسی پرنده های بال زن ، آموزش مقدماتی پرواز! ، چگونه از یک پرواز وحشتناک جان سالم به در ببریم؟ ، آنچه در قسمت سوم ده خواهید خواند ، 10 فرد تاثیرگذار در تاریخ هوافضا ، خاطره بازی! ، مصاحبه با دکتر سیدمحمدباقر ملائک ، پشت صحنه چه خبر است؟ و بررسی عملکرد دوره قبلی انجمن علمی از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می خوانیم.

نشریه دانشجویی اوج به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشکده هوافضا دانشگاه صنعتی شریف، مدیرمسئولی علیرضا نجاتی شندی و سردبیری سیدامیرحسین شفاعی به صورت ماهنامه منتشر می شود.

سیدامیرحسین شفاعی در بخشی از متن سخن سردبیر با عنوان نامش ستوده است ستایش بر او! نوشته است: مدت طولانی است که به سوال هایی برخورد کرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از یک پرواز وحشتناک جان سالم به در ببریم؟

چگونه از یک پرواز وحشتناک جان سالم به در ببریم؟