مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-07اجتماعي

اهدای قلب دختر دانش آموز خوزستانی به دختربچه بیمار در تهران


رییس آموزش و پرورش عشایری خوزستان از مرگ مغزی یک دانش آموز دختر و اهدای اعضای بدن وی به بیماران نیازمند خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس آموزش و پرورش عشایری خوزستان از مرگ مغزی یک دانش آموز دختر و اهدای اعضای بدن وی به بیماران نیازمند خبر داد.

رضا فرامرزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به درگذشت یکی از دانش آموزان عشایری در پی یک حادثه اظهار کرد: متاسفانه نازنین حسینی زاد 8 ساله و دانش آموز کلاس دوم دبستان دخترانه نرگس شهرک قلی پور شوشتر، بر اثر حادثه ای در هفته گذشته مرگ مغزی شد.

وی با اشاره به حادثه رخ داده برای این دانش آموز، ادامه داد: این اتفاق در منزل رخ داد و به نظر می رسد که یک شیء تیز در دست پدر این کودک بوده و آن را پرت کرده و این شیء تیز وارد چشم کودک شده که منجر به وارد آمدن آسیب به مغز و در نهایت مرگ مغزی وی شده است.

رییس آموزش و پرورش عشایری خوزستان گفت: خانواده این دانش آموز، پس از تایید مرگ مغزی اعضای بدن وی را به بیماران نیازمند اهدا کردند و عمل اهدا امروز (15 مهرماه) در بیمارستان گلستان اهواز انجام شد.

دکتر جواد شریعتی مدیر مرکز هماهنگی و فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز در این خصوص به ایسنا، گفت: با اهدای اعضای این دانش آموز خوزستانی، صبح امروز قلب وی توسط تیم پیوند قلب از طریق هوایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای قلب دختر دانش آموز خوزستانی به دختربچه بیمار در تهران

اهدای قلب دختر دانش آموز خوزستانی به دختربچه بیمار در تهران