مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 18:152023-09-26بين الملل

شرق لندن، غرق در زباله


بخشی از شرق لندن در پی اعتصاب پاکبان ها در اعتراض به میزان دستمزد و حقوقشان، با تپه های بزرگی از زباله های سرریز شده در خیابان ها به یک زباله دان بزرگ تبدیل شده است.

- بخشی از شرق لندن در پی اعتصاب پاکبان ها در اعتراض به میزان دستمزد و حقوقشان، با تپه های بزرگی از زباله های سرریز شده در خیابان ها به یک زباله دان بزرگ تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت دیلی میل، سکنه محلی و کسب و کارها از دست شورای تاور هملتس لندن خشمگین هستند، زیرا بابت اعتصاب دو هفته ای ماموران جمع آوری زباله که تپه هایی از کیسه های آشغال سیاه رنگ و جعبه های مقوایی و جعبه های پلاستیکی را در این منطقه انباشت کرده، کاری نمی کند.

کوه هایی از زباله انباشت شده در کانون گردشگری بریک لین لندن موجب شده تا مسئول کسب و کار فروشگاه معروف بیگل در یکی از مشهورترین خیابان ها، ابتکارعمل را در دست گرفته و وارد عمل شود و حتی برای آن از جیب هزینه کند.

این هرج و مرج پس از آن رخ داده که بیش از 200 مامور نظافت شهری در 18 سپتامبر دست از کار کشیدند؛ چراکه مسئولان آنها با پیشنهاد افزایش اندک دستمزد و حقوق به میزان 1925 پوند مخالفت کردند.

اتحادیه می گوید که رقم پیشنهادی زیر نرخ تورم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرق لندن، غرق در زباله

شرق لندن، غرق در زباله