مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-21اقتصادي

افزایش 120 درصدی گلخانه های شهرستان اردستان


فرماندار شهرستان اردستان از افزایش 120 درصدی گلخانه های این شهرستان خبرداد و گفت: در یکسال گذشته مساحت گلخانه های این شهرستان از یک هکتار به 2/2 هکتار افزایش یافته است.

- سید محمدهادی احمدی طباء، فرماندار شهرستان اردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارداشت: این شهرستان از دیرباز در حوزه کشاورزی فعالیت های بسیار خوبی داشته است و یکی از قطب های کشاورزی استان اصفهان محسوب می شود.

  وی با اشاره به خشکسالی های مستمر، فرونشست آب و کم شدن سطح آب چاه ها در حوزه کشاورزی و باغداری افزود: بخشی از باغ های انار این شهرستان با انواع مختلف انار در سال های گذشته بدلیل خشکسالی از بین رفته است.

  احمدی طباء، ایجاد زیر ساخت برای کشاورزی مدرن در قالب کشاورزی گلخانه ای را از برنامه های این فرمانداری بیان کرد و گفت: ایجاد گلخانه های کوچک مقیاس و گلخانه های هیدروپونیک از برنامه های این طرح است.

  فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه بزرگترین گلخانه این شهرستان که فلفل دلمه ای تولید می کند در منطقه نهوج و برزاوند توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است، گفت: چند طرح گلخانه ای دیگر تا دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

  وی از افزایش 120 درصدی گلخانه های شهرستان اردستان خبرداد و گفت: در یکسال گذشته مساحت گلخانه های این شهرستان از یک هکتار به 2/2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 120 درصدی گلخانه های شهرستان اردستان

افزایش 120 درصدی گلخانه های شهرستان اردستان