مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-08فرهنگي

اسماعیلی برنامه های سه ماهه سوم دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری 1402 را تشریح کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر آموزش با اعلام این خبر به تشریح فعالیت های دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری در پاییز 1402 پرداخت و گفت: - محمد حسین اسماعیلی گفت: اعطای جایزه ملی آموزش هنر و نمایشگاه کتاب تخصصی آموزش هنر برای اولین بار در پاییز سال جاری برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر آموزش با اعلام این خبر به تشریح فعالیت های دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری در پاییز 1402 پرداخت و گفت:دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری در راستای وظایف تعیین شده و با برنامه ریزی های مدون و اصولی، به منظور تحقق اهداف و وظایف آموزشی گام برمی دارد.

برهمین اساس همزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در فصل پاییز، امسال برای نخستین بار آیین بازگشایی هنرستان های هنر های زیبا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تحت عنوان جشن مهر هنر در هنرستان هنر های زیبای پسران تهران برگزار شد.

اسماعیلی در ادامه افزود: توسعه کمی و کیفی هنرستان های هنر های زیبا از اهداف مهم دفتر آموزش است که در همین راستا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تعداد 5 هنرستان هنر های زیبا در شهر های شاهرود، شیراز، لارستان، بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی برنامه های سه ماهه سوم دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری 1402 را تشریح کرد

اسماعیلی برنامه های سه ماهه سوم دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری 1402 را تشریح کرد