مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 07:052023-10-11اقتصادي

بنزین سوپر در استان یزد توزیع نمی شود


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد، توزیع بنزین سوپر در استان و کشور میسر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، عبدالرضا انتظاری با اشاره به این که پالایشگاه اصفهان و اراک نقش تأمین بنزین سوپر در کشور را بر عهده دارند، گفت: این پالایشگاه ها در حال انجام تعمیرات هستند، به همین علت توزیع بنزین سوپر در کشور و استان میسر نیست.

وی سرانه مصرف گاز مایع برای هر خانوار بیش از 250 تُن در ماه عنوان کرد و افزود: بر اساس آمار خانوار سطح استان، حداکثر مصرفی که برای خانوار برآورد شده بین 250 تا 300 تن در ماه است.

انتظاری ادامه داد: توزیع گاز مایع از ابتدای سال جاری به صورت الکترونیکی انجام می شود و همشهریانی که در مناطق فاقد گازرسانی هستند و سهمیه نفت سفید دریافت می کنند و همچنین عزیزانی که گاز طبیعی ندارند در سامانه سدف به آدرس ثبت نام کنند.

وی با اشاره به این که صنایع و کارخانجات از طریق سازمان صمت می توانند نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند، گفت: برخی از اصنافی که ساماندهی نشدند، باید در سامانه سدف ثبت نام کنند و از این طریق سهمیه گاز مایع را دریافت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد ادامه داد: قیمت گذاری کپسول گاز مایع بر عهده سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است و هر کپسول 11 کیلویی گاز مایع حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنزین سوپر در استان یزد توزیع نمی شود

بنزین سوپر در استان یزد توزیع نمی شود