مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-04ورزشي

عربستان رسما کاندیدای میزبانی از جام جهانی 2034 شد


شورای فیفا امروز پس از انتخاب میزبانان جام جهانی 2030 که به میزبانی سه قاره و 6 کشور برگزار خواهد شد، به صورت رسمی آغاز مناقصه جام جهانی 2034 را هم اعلام کرد.

- فدراسیون فوتبال عربستان سعودی در بیانیه ای به صورت رسمی خواهان میزبانی جام جهانی 2034 شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شورای فیفا امروز پس از انتخاب میزبانان جام جهانی 2030 که به میزبانی سه قاره و 6 کشور برگزار خواهد شد، به صورت رسمی آغاز مناقصه جام جهانی 2034 را هم اعلام کرد.

فیفا اعلام کرد که در راستای چرخش میزبانی ها از کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا و کنفدراسیون فوتبال اقیانوسیه می خواهد که پیشنهادهایشان را برای میزبانی جام جهانی 2034 اعلام کنند.

ساعاتی پس از اعلام فیفا، فدراسیون فوتبال عربستان سعودی در یک بیانیه به صورت رسمی برای میزبانی جام جهانی 2034 اعلام آمادگی کرد.

در بیانیه فدراسیون فوتبال عربستان سعودی آمده است: عربستان در نظر دارد یک تورنمنت در کلاس جهانی ارائه دهد و این از تحولات اجتماعی و اقتصادی مداوم عربستان سعودی و اشتیاق ریشه دار این کشور به فوتبال الهام می گیرد.

در بیانیه این فدراسیون آماده است: پیشنهاد برگزاری جام جهانی فوتبال توسط عربستان سعودی با تجربه روند رو به رشد این کشور از میزبانی رویدادهای فوتبال در سطح جهانی و برنامه های مستمر این کشور برای استقبال از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان رسما کاندیدای میزبانی از جام جهانی 2034 شد

عربستان رسما کاندیدای میزبانی از جام جهانی 2034 شد