مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-18بين الملل

آمار دلخراش سازمان ملل از فاجعه زلزله در افغانستان


سخنگوی برنامه جهانی غذا برای افغانستان که پس از نخستین زلزله هفته گذشته به روستاهای آسیب دیده رفته بود، نیز اظهار داشت: «جوامع زلزله زده اکنون به سختی قادر به تغذیه خود هستند و هر یک از این بحران ها آنها را به فقر مطلق باز می گرداند».

- سخنگوی برنامه جهانی غذا برای افغانستان که پس از نخستین زلزله هفته گذشته به روستاهای آسیب دیده رفته بود، نیز اظهار داشت: جوامع زلزله زده اکنون به سختی قادر به تغذیه خود هستند و هر یک از این بحران ها آنها را به فقر مطلق باز می گرداند .

دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد حدود 43 هزار نفر از زلزله های اخیر در هرات به طور مستقیم آسیب دیده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، دانیل پیتر اندرس ، مسئول دفتر هماهنگ کننده کمک های بشردوستانه سازمان ملل برای افغانستان (اوچا) اعلام کرد: وضعیت در مناطق زلزله زده هرات برای سازمان های کمک رسان مسابقه با زمان است زیرا تا زمستان فرصت نمانده است.

  باوجودی که تشکل های مردمی و سازمان های امدادی با نیازمندان در حال همکاری هستند اما کمک های بیشتری نیاز است.

  مسئول دفتر اوچا گفت: نهادهای بشردوستانه در افغانستان یک طرح اولیه با تمرکز به بهبود شرایط یک میلیون 14 هزار نفر ایجاد کرده اند که خانه هایشان ویران شده یا به شدت آسیب دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار دلخراش سازمان ملل از فاجعه زلزله در افغانستان

آمار دلخراش سازمان ملل از فاجعه زلزله در افغانستان