مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-01اقتصادي

برنامه ریزی های لازم برای افزایش درآمد و احیای واحدهای ضررده انجام شده است


مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از برنامه ریزی های لازم برای افزایش درآمد و احیای واحدهای ضررده شرکت خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از برنامه ریزی های لازم برای افزایش درآمد و احیای واحدهای ضررده شرکت خبر داد.

صمد بهزاد 9 مهر با اعلام خبر فوق افزود: در سیستم فعلی توجه به درآمد و افزایش عایدی شرکت و احیای واحدهای ضررده همچون کارخانه قند مغان و مجتمع باغات میوه در اولویت بوده و این امر در دستور کار می باشد و برنامه ریزی های لازم برای آن انجام شده است.

بهزاد بیان کرد: طی سالیان متمادی از ظرفیت های خالی این بنگاه اقتصادی استفاده ای بعمل نیامده و بواسطه عدم توجه به اراضی بخش بزرگی از زمین های بایر بدون استفاده باقی مانده است که در این خصوص با مشاوران زبده نشست ها و جلسات مختلفی برگزار شده و افزون بر آن با سازمان جنگل کاری نیز جلساتی برگزار شده است و کاشت درخت صنوبر بعنوان کشت جدید در حوزه زراعت چوب مد نظر شرکت بوده و زمینه ای برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: تولید بذور در بخش کشاورزی بعنوان سودده ترین محصول مد نظر بوده و با توجه به اینکه این امر زمان بر می باشد و ما بر تولید بذور تایید شده اقدام لازم را بعمل خواهیم آورد تا علاوه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی های لازم برای افزایش درآمد و احیای واحدهای ضررده انجام شده است

برنامه ریزی های لازم برای افزایش درآمد و احیای واحدهای ضررده انجام شده است