مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 22:302023-10-19ورزشي

35 قهرمان مدال آور در باقرشهر تجلیل شدند


آیین تجلیل از 35 نفر ورزشکار قهرمان و مدال آور باقرشهری در سطح ملی و جهانی، در دومین روز از هفته تربیت بدنی در شهرستان ری برگزار شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران باقرشهر در رشته های مختلف ورزشی، در دومین روز از هفته تربیت بدنی با حضور جمعی از مسؤولان و ورزشکاران باقرشهر و شهرستان ری به منظور تقدیر از ورزشکاران بنام ملی و جهانی برگزار شد.

مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری در این آیین، اظهار کرد: تلاش می کنیم تا برنامه ریزی ها در جهت رشد و بالندگی و همچنین توسعه و حرکت شهرستان ری و بخش کهریزک باشد تا شرایط پیشرفت قهرمانان و مدال آوران تسریع شود.

معاون استاندار تهران گفت: تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران در هفته تربیت بدنی آثار مثبت بسیاری دارد و موجب اشاعه فرهنگ قهرمان پروری در سطح این شهر ورزشی خواهد شد.

در ادامه این مراسم مرتضی همتی شهردار باقرشهر بیان کرد: در آستانه میلاد حضرت عبدالعظیم(ع) و در دومین روز از هفته تربیت بدنی آیین تجلیل از ورزشکاران در 3 سطح جهانی، ملی و استانی از جوانان و ورزشکاران حوزه باقرشهر برگزار شد.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از حوزه سخت افزاری ورزش اعم از سالن ها، اراضی و امکانات ورزشی را در اختیار دارد، لذا ورزشکاران، مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 قهرمان مدال آور در باقرشهر تجلیل شدند

35 قهرمان مدال آور در باقرشهر تجلیل شدند