مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 05:302023-10-20سياسي

افتتاح دبستان خیری حاج علی ایزدیان در پردیسان قم


مدیرکل نوسازی مدارس استان قم از برگزاری مراسم افتتاحیه دبستان 12 کلاسه خیّری حاج علی ایزدیان با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی در منطقه پردیسان قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمدرضا اجتهادی شب گذشته در گفت وگو با خبرنگاران، با تقدیر از خیرین مدرسه ساز استان اظهار کرد: مراسم افتتاحیه دبستان خیری حاج علی ایزدیان امروز در محل این مدرسه برگزار شد که در این مراسم برخی از مسئولان ملی و استانی از جمله صفرعلی یازرلو معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور، ابوالقاسم مقیمی معاون استاندار قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و نرجس نیازمند، حسن طلایی و روح الله امراللهی به عنوان نمایندگان مردم قم در شورای اسلامی شهر حضور داشتند.

وی افزود: سرهنگ نیکوکلام رییس بسیج مهندسین سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، سید ناصر علایی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم و سیدعلی محمدی رییس آموزش و پرورش ناحیه چهار قم در کنار جمعی از خیّرین مدرسه ساز و دانش آموزان این مدرسه از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان ادامه داد: در این مراسم، محمد ایزدیان به نمایندگی از خانواده ایزدیان در سخنانی، افتتاح مدرسه را به عنوان یک مکان مقدس، شروع مسیر دانستن دانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دبستان خیری حاج علی ایزدیان در پردیسان قم

افتتاح دبستان خیری حاج علی ایزدیان در پردیسان قم