مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 09:002023-09-26اقتصادي

320 شرکت و واحد فناورانه تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه است


رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر320 واحد فناورانه و دانش بنیان در مجموعه پارک علم و فناوری تحت حمایت است.

- سیامک آزادی، رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از حمایت پارک علم و فناوری برای حضور هر چه بیشتر صاحبان ایده استان و فضاهای کسب و کار نوآورانه سخن گفت.

وی اظهار کرد: از ایده اولیه که به کسب و کار نوآورانه پایدار تبدیل شود در مسیر تجاری سازی حمایت می شود تا محصول بازار خود را شناسایی و به بازار هدف ارائه دهند.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مزیت رقابتی مبتنی بر مباحث فناوری و حوزه نوآوری تعریف شده تا بتواند سهم ویژه ای در بازار کسب کند.

وی تصریح کرد: امسال در کنار مأموریت ها برای حمایت از بخش های مختلف، روی مسائل و مشکلات بازار شرکت های دانش بنیان و فناوری کار می کنیم تا محصول فناورانه به بازار عرضه شود.

آزادی تصریح کرد: در این راستا مرکز توسعه بازار و تبادل فناوری پارک علم و فناوری برای رفع چالش های بازار مطرح شده برای شرکت های دانش بنیان و فناورانه؛ راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این مرکز در حوزه شناسایی و معرفی طرح های مجموعه پارک و مراکز رشد به سرمایه گذار و هم توسعه بازار، فعالیت خود را آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

320 شرکت و واحد فناورانه تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه است

320 شرکت و واحد فناورانه تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه است