مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 20:002023-09-29فرهنگي

دستگاه های فرهنگی پیام شهدا را با زبان هنر به نسل جوان منتقل کنند


فرمانده سپاه استان قم، جشنواره فیلم مستند 17 را افتخاری برای این استان دانست و گفت: انتقال مفاهیم و آموزه های شهدا با زبان هنر به نسل جوان باید مورد توجه دستگاه های فرهنگی قرار گیرد و این جشنواره اقدامی در همین راستاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا موحد در حاشیه اکران آثار جشنواره فیلم مستند 17 در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تقدیر از تلاش دست اندرکاران جشنواره و کنگره ملی شهدای استان قم اظهار کرد: بعد از یک سال و نیم کار حرفه ای و فعالیت جهادی فیلم سازان جشنواره فیلم مستند 17 درحال رسیدن به مراحل پایانی است و به زودی در سیزدهم مهرماه برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی با اشاره به نظر مساعد صاحبان نظر فیلم مستند در مورد کیفیت جشنواره فیلم مستند 17 اضافه کرد: جشنواره فیلم مستند 17 افتخاری برای شهر مقدس قم، رزمندگان دفاع مقدس، هنرمندان و مردم قم است چراکه در این جشنواره شهدا به عنوان گنجینه های پنهان در شهر در قالب مستند به ملت ایران و جهان معرفی می شوند.

فرمانده سپاه استان قم از دیدار اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: انتقال مفاهیم و آموزه های شهدا به زبان هنر دستور کار مهمی است که باید مورد توجه همه دستگاه های فرهنگی قرار گیرد و جشنواره فیلم مستند 17 اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های فرهنگی پیام شهدا را با زبان هنر به نسل جوان منتقل کنند

دستگاه های فرهنگی پیام شهدا را با زبان هنر به نسل جوان منتقل کنند