مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-18سياسي

حضور شهردار تهران در افتتاحیه دهمین اجلاس «یک کمربند، یک جاده»


در افتتاحیه دهمین اجلاس «یک کمربند، یک جاده» به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران علیرضا زاکانی شهردار تهران و محسن بختیار سفیر ایران در چین حضور داشتند.

- حضور شهردار تهران در افتتاحیه دهمین اجلاس یک کمربند، یک جاده در افتتاحیه دهمین اجلاس یک کمربند، یک جاده به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران علیرضا زاکانی شهردار تهران و محسن بختیار سفیر ایران در چین حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین افتتاحیه دهمین دوره اجلاس یک کمربند، یک جاده با حضور نمایندگان و مسؤلان بیش از 130 کشور و 30 سازمان بین المللی در پکن برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه شی جین پینگ رییس جمهور چین، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، رییس جمهور آرژانتین، رییس جمهور اندونزی، رییس جمهور قزاقستان، رییس جمهور شیلی، رییس جمهور کنیا، رییس جمهور ازبکستان، رییس جمهور ویتنام، رییس جمهور لهستان، سران کشورهای آفریقایی، و هیأت های عالی رتبه دیگری از کشورهای دیگر حضور داشتند.

بر اساس گزارش مرکز ارتباطات شهرداری تهران، در این مراسم یک نفر به نمایندگی از هر قاره سخنرانی کرد و از جمهوری اسلامی ایران نیز علیرضا زاکانی شهردار تهران و محسن بختیار سفیر ایران در چین حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شهردار تهران در افتتاحیه دهمین اجلاس «یک کمربند، یک جاده»

حضور شهردار تهران در افتتاحیه دهمین اجلاس «یک کمربند، یک جاده»