مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-04سياسي

افزایش 47 درصدی وقوع جرایم سایبری در همدان


فرمانده انتظامی استان همدان از افزایش 47 درصدی وقوع جرایم سایبری در همدان خبر داد و گفت: این موضوع نشان می دهد جرایم به سمت سایبری می رود و مردم باید هوشیار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار سلمان امیری ظهر امروز در نشست خبری به تشریح برنامه های هفته انتظامی پرداخت و اظهار کرد: مجموعه فعالیت های پلیس به دو بخش امور ایجابی یعنی همراه کردن سازمان ها و مردم در برقراری امنیت و برخورد سبلی در برخورد با کسانی که ایجاد ناامنی می کنند، تقسیم می شود.

  وی با بیان اینکه پلیس باید ملجا کسانی باشد که مورد ظلم قرار گرفته اند گفت: رضایت مردم در حوزه سلبی و ایجابی مورد توجه ماست و رسانه ها نیز نقش بسزایی در احساس امنیت در جامعه و همراهی با پلیس دارند.

فرمانده انتظامی استان همدان با قدردانی از مردم همدان در راستای هماهنگی با پلیس نسبت به برقراری امنیت در جامعه عنوان کرد: شعار امسال هفته ناجا نیز به نقش محوری مردم با عنوان شهروند قانونمدار پلیس خدمتگزار اشاره دارد که نقش آنها را در برقراری امنیت پررنگ می داند.

وی با اشاره به اینکه هدف ما فراهم کردن پلیسی در حد تراز جمهوری اسلامی با توجه به منویات مقام معظم رهبری است گفت: پلیس معتقد است برای مردمی که پای نظام ایستادند جان خود را فدا و امنیت آنها را فراهم کند و در این راستا روزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 47 درصدی وقوع جرایم سایبری در همدان

افزایش 47 درصدی وقوع جرایم سایبری در همدان