مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-15سياسي

الزام شهرداری تبریز بر ایجاد سامانه نظارت و اجرا به تصویب شورا رسید


اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه خود به ارزیابی و پایش برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری تبریز 1398 - 1402 طی مدت چهار سال گذشته پرداختند و با پیشنهاد رییس شورا مبنی بر الزام شهرداری تبریز بر ایجاد سامانه نظارت و اجرا موافقت کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه خود به ارزیابی و پایش برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری تبریز 1398 - 1402 طی مدت چهار سال گذشته پرداختند و با پیشنهاد رییس شورا مبنی بر الزام شهرداری تبریز بر ایجاد سامانه نظارت و اجرا موافقت کردند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز در این جلسه با بیان این که براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزرات کشور به شهرداری ها در خصوص تهیه و تدوین برنامه عملیاتی راهبردی، اقدامات لازم شروع شده است، مطرح کرد: تدوین برنامه راهبردی عملیاتی 1403 - 1407 آغاز شده است و کارگروه ها در 10 حوزه تخصصی شکل گرفته و مشغول فعالیت هستند.

محبوب تیزپاز نیاری با برشماری قوانین تدوین برنامه پنج ساله آتی شهرداری اعم از تصویب احکام در 153 عنوان، تعیین سنجش های لازم برای احکام و تبیین اولویت های سنجش برنامه قوانین، ادامه داد: ارزیابی عملکرد برنامه راهبردی و عملیاتی 1398 - 1402 تمامی حوزه در پنج سطح عالی، بسیار خوب، خوب، ضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام شهرداری تبریز بر ایجاد سامانه نظارت و اجرا به تصویب شورا رسید

الزام شهرداری تبریز بر ایجاد سامانه نظارت و اجرا به تصویب شورا رسید