مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-05سياسي

رسالت اصلی بانوان قرآنی، جهاد تبیین است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به اینکه نگاه تحقیرآمیز غرب به زن تا امروز استمرار دارد، اظهار کرد: اولین مدرک پزشکی به زن در غرب مربوط به جنگ جهانی دوم است و با اینکه زنان درس پزشکی می خواندند اما اجازه پزشکی یا اجازه خواندن .

- رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به اینکه نگاه تحقیرآمیز غرب به زن تا امروز استمرار دارد، اظهار کرد: اولین مدرک پزشکی به زن در غرب مربوط به جنگ جهانی دوم است و با اینکه زنان درس پزشکی می خواندند اما اجازه پزشکی یا اجازه خواندن متن مقدس در کلیسا را نداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نخستین همایش آموزشی ـ فرهنگی دختران دانشجوی حافظ قرآن در دانشگاه های علوم پزشکی کشور، همه حاضران در این جلسه را حاملان قرآن خواند و گفت: با شرف ترین افراد امت پیامبر اکرم (ص) حاملان قرآن هستند و قرآن نیز کتاب هدایت است و باید به عنوان راهنمای مسیر حیات طیبه مومنان قرار گیرد.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری پیرامون وامخواهی از غرب، خاطرنشان کرد: ما غرب را مؤاخذه می کنیم که چرا در طول تاریخ به زنانتان ظلم کرده اید و در حال حاضر نیز ظلم می کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت اصلی بانوان قرآنی، جهاد تبیین است

رسالت اصلی بانوان قرآنی، جهاد تبیین است