مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:022023-10-09پزشكي

اهمیت ورود دانشگاه های علوم پزشکی به نظام های رتبه بندی جهانی


معاون وزیر بهداشت با تأکید بر اهمیت ورود به نظام های رتبه بندی گفت: از دانشگاه های علوم پزشکی انتظار می رود تا نسبت به ورود اطلاعات و داده ها در نظام های رتبه بندی توجه ویژه داشته باشند.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت بهداشت، یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در نشست مجازی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی بر اهمیت ورود به نظام های رتبه بندی تاکید کرد و گفت: از دانشگاه های علوم پزشکی انتظار می رود تا نسبت به ورود اطلاعات و داده ها در نظام های رتبه بندی توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: این مسأله از موضوعات مورد تاکید وزیر بهداشت نیز است و حضور دانشگاه های علوم پزشکی در رتبه بندی های جهانی یکی از ارکان مرجعیت علمی کشورها به شمار می رود، بنابراین ضروری است همه دانشگاه ها برای حضور در نظام رتبه بندی برنامه ویژه داشته باشند.

افزایش جوایز بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی پناهی با اشاره به استقبال شرکت کنندگان از جشنواره رازی افزود: این جشنواره طی سالیان متمادی همیشه روند صعودی داشته و این نقطه قوتی برای پژوهش و فناوری علوم پزشکی کشور به شمار می رود.

خط مشی معاونت تحقیقات وزارت بهداشت حمایت از پژوهشگران و محققان است تا روحیه نشاط و طراوت این عرصه حفظ و تقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت ورود دانشگاه های علوم پزشکی به نظام های رتبه بندی جهانی

اهمیت ورود دانشگاه های علوم پزشکی به نظام های رتبه بندی جهانی