مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 00:052023-09-28پزشكي

خانه بهداشت روستای دزک افتتاح شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان یک خانه بهداشت که با مشارکت سپاه پاسداران و دانشگاه ساخته شده است افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتجارت جنوب آنلاین، غلامعلی جاودان افزود: روستای دزک با جمعیتی بالغ بر 450 نفر است که از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه های سنی در این خانه بهداشت بهرمند می شوند؛ همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری های قلبی عروقی، دیابت، سرطان ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه پایش و مراقبت می شوند.

دکتر جاودان بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی روستاهای بالای 500 نفر از خانه های بهداشت برخوردار هستند و خدمات اولیه بهداشتی را با بهترین استاندارها دریافت می کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در آیین افتتاح خانه بهداشت روستای دزک بندرعباس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز توفیقی شد، شاهد افتتاح و بهره برداری از 3 مرکز و خانه بهداشت در مناطق روستایی استان هرمزگان باشیم.

سردار اباذر سالاری افزود: یکی از کارهای موثر و پایداری که می تواند به حوزه بهداشت و درمان و سلامت مردم استان کمک کند با توافقی که با مجموعه بهداشت و درمان استان و سپاه صورت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه بهداشت روستای دزک افتتاح شد

خانه بهداشت روستای دزک افتتاح شد