مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 21:302023-10-11سياسي

استراتژی مقاومت در عملیات طوفان الاقصی در تاریخ مبارزات ملت فلسطین بی سابقه است


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه و زیاد نخاله گفت: وقایع اخیر نشان داد که دوران عزت چشمگیر مسلمانان به صورت واضحی آغاز شده و توسعه طلبی صهیونیست ها و حامیان آن ها رو به زوال است.

- مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه و زیاد نخاله گفت: وقایع اخیر نشان داد که دوران عزت چشمگیر مسلمانان به صورت واضحی آغاز شده و توسعه طلبی صهیونیست ها و حامیان آن ها رو به زوال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی در تماس تلفنی با رهبران مقاومت فلسطین اسماعیل هنیه و زیاد نخاله ضمن تمجید از ملت مقاوم فلسطین ، ایستادگی گسترده قهرمانانه در غزه و ساحل غربی را از افتخارات تاریخ معاصر اسلام دانست.

ولایتی گفت: مسلمانان به این فداکاری ها و اقدامات افتخار آفرین مبارزین فلسطینی که آبرومندانه از حصن حصین دفاع می کنند درود میفرستند و با تمام وجود از آنها حمایت می نمایند.

ولایتی در این تماس های جداگانه تلفنی، ضمن تبریک پیروزی های اخیر جبهه مقاومت و ملت فلسطین گفت: استراتژی مقاومت در مقابله با دشمنان در عملیات طوفان الاقصی و پیروزیهای به دست آمده در تاریخ مبارزات ملت شجاع فلسطین بی سابقه می باشد و مردم فلسطین نشان دادند که امروزه یکی از سنگرهای مهم مقاومت در برابر صهیونیست ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی مقاومت در عملیات طوفان الاقصی در تاریخ مبارزات ملت فلسطین بی سابقه است

استراتژی مقاومت در عملیات طوفان الاقصی در تاریخ مبارزات ملت فلسطین بی سابقه است