مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-18سياسي

بمباران بیمارستان غزه نشانه اوج خباثت رزیم صهیونستی است


کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در بیانیه ای تاکید کرد: بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه در تاریخ جنگ های دنیا بسیار کم سابقه و بلکه بی نظیر بوده و نشانه اوج خباثت این حکومت فاشیست و نژادپرست است.

- کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در بیانیه ای تاکید کرد: بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه در تاریخ جنگ های دنیا بسیار کم سابقه و بلکه بی نظیر بوده و نشانه اوج خباثت این حکومت فاشیست و نژادپرست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به شرح زیر است: به نام خداوند یکتا و بی همتا تاریخ رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی، تاریخ خشونت ها و سراسر جنایت علیه زن و مرد، کودک و جوان و میلیون ها انسانی است که به جرم حق خواهی و دفاع از سرزمین خود فلسطین سرافراز آماج حملات و قساوت های این رژیم جعلی و منحوس قرار گرفتند.

اگرچه نظامیان صهیونیست به پشتیبانی حامیان خود به ویژه آمریکا در این چندین دهه از ارتکاب اعمال شنیعانه خود علیه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین هیچ گاه تردید نکرده و آبرویی برای خود باقی نگذاشتند اما بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه که شب گذشته به وقوع پیوست در تاریخ جنگ های دنیا بسیار کم سابقه و بلکه بی نظیر بوده و نشانه اوج خباثت این حکومت فاشیست و نژادپرست است که می تواند به یاری خداوند متعال و به یوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران بیمارستان غزه نشانه اوج خباثت رزیم صهیونستی است

بمباران بیمارستان غزه نشانه اوج خباثت رزیم صهیونستی است