مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 17:252023-10-20سياسي

شرایط منطقه در حال تغییر است


شرایط منطقه در حال تغییر است چون پشتوانه اصلی رژیم اشغالگر قدس یعنی آمریکا به شدت آسیب پذیر است، آمریکایی که در افغانستان مفتضحانه فرار کرد و تمام تجهیزاتی که برای کشتار مسلمانان آورده بود را نتوانست با خود ببرد.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: شرایط منطقه در حال تغییر است چون پشتوانه اصلی رژیم اشغالگر قدس یعنی آمریکا به شدت آسیب پذیر است، آمریکایی که در افغانستان مفتضحانه فرار کرد و تمام تجهیزاتی که برای کشتار مسلمانان آورده بود را نتوانست با خود ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه شرایط امروز جهان اسلام را دردناک توصیف و اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین و غزه در طول 13 روز، افزون بر 3 هزار و 785 شهید و بیش از 13 هزار مجروح داشته اند و جنایت کاران صهیونیستی، از بمب های فسفری که خود آنها استفاده از آن را برای جنگجویان مسلح خط مقدم ممنوع کرده اند، برای تخریب خانه هایی که زنان و کودکان در آن هستند، برای تخریب مساجد، مدارس و بیمارستان ها به کار می گیرند.

وی با بیان اینکه این جنایتکاران، نگاهی به انسانیت و حقوق بشر ندارند، تصریح کرد: این شرایط برای جامعه اسلامی دردآور است، این رژیم بعثی و حامیان آن، در طول 75 سال گذشته، انواع و اقسام جنایت ها را علیه مسلمانان مرتکب شده اند، در هر جایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط منطقه در حال تغییر است

شرایط منطقه در حال تغییر است