مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 06:352023-10-17بين الملل

لاوروف: غرب از زلنسکی خسته شده است


سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه گفت: غرب از ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین خسته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از راشا تودی، لاوروف با اشاره به استقبال کم رنگی که به تازگی در سفر اخیر رییس جمهور اوکراین به رومانی از وی به عمل آمد، اظهار کرد: غرب به طور فزاینده ای صبر خود را در رابطه با زلنسکی از دست می دهد.

وزیر خارجه روسیه با تاکید بر اینکه همه از زلنسکی خسته شده اند، سخنان خشمگینانه ای را که دیانا سوسوآکا سناتور رومانیایی پیش از این سفر علیه زلنسکی ایراد کرده بود را یادآور شد.

سوسوآکا از کلاوس یوهانیس رییس جمهور رومانی خواست تا از سخنرانی رییس جمهور اوکراین در پارلمان رومانی جلوگیری کند و افزود: زلنسکی یک خائن متکبر و بی وجدان است که حتی به کشور خودش نیز خیانت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های رومانیایی، سخنرانی برنامه ریزی شده رییس جمهور اوکراین که قرار بود در جریان سفر وی به رومانی در پارلمان این کشور ایراد شود، لغو شد اما زلنسکی که در یک کنفرانس مطبوعاتی در کنار یوهانیس صحبت می کرد، اصرار داشت که هرگز قصد نداشته است سخنرانی کند.

در همین حال سرگیی مارچنکو وزیر دارایی اوکراین نیز در حاشیه نشست صندوق بین المللی پول (IMF) و بانک جهانی در مغرب در روز شنبه اعتراف کرد که کی یف در مقایسه با قبل، مجبور است تلاش خود را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: غرب از زلنسکی خسته شده است

لاوروف: غرب از زلنسکی خسته شده است