مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-17اقتصادي

بن کارت های مادران شیرده دچار سوء تغذیه قائمشهری شارژ می‎شود


رییس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: ماهیانه بن کارت خانوارهای تحت حمایت و زنان باردار و شیرده در سطح استان که جزو دهک درآمدی یک تا پنج جامعه هستند برای خرید کالاهای خوراکی تا سقف 350 هزارتومان شارژ می شود.

- ایسنا/مازندران رییس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: ماهیانه بن کارت خانوارهای تحت حمایت و زنان باردار و شیرده در سطح استان که جزو دهک درآمدی یک تا پنج جامعه هستند برای خرید کالاهای خوراکی تا سقف 350 هزارتومان شارژ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمال یعقوبی، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائمشهر با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال به بیش از 70 زن نیازمند در طرح کمک به بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده کمک شده است، گفت: این طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اجرا می شود.

یعقوبی گفت: ماهیانه بن کارت خانوارهای تحت حمایت و زنان باردار و شیرده در سطح استان که جزو دهک درآمدی یک تا پنج جامعه هستند برای خرید کالاهای خوراکی تا سقف 350 هزارتومان شارژ می شود.

وی ادامه داد: مادران مشمول از ابتدای 4 ماهگی دوران حاملگی تا ماه 6 شیردهی، ماهیانه بن کارت خرید کالاهای خوراکی 350 هزار تومانی دریافت می کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائمشهر تصریح کرد: خانواده ها می توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن کارت های مادران شیرده دچار سوء تغذیه قائمشهری شارژ می‎شود

بن کارت های مادران شیرده دچار سوء تغذیه قائمشهری شارژ می‎شود