مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-08بين الملل

اعلام آمادگی ملت یمن برای مشارکت در نبرد فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی


مردم یمن در استان صعده صبح امروز یکشنبه در حمایت از عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و ملت فلسطین راهپیمایی کردند.

- مردم یمن در استان صعده صبح امروز یکشنبه در حمایت از عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و ملت فلسطین راهپیمایی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری المسیره، شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم فلسطین و یمن و پرچم های آزادی، شعارهایی در حمایت از این عملیات و محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی سر دادند.

محمد جابر عوض، استاندار صعده هم ضمن سخنرانی در این راهپیمایی تاکید کرد، یمن حامی مساله فلسطین است و مقصد قطب نمای انقلاب یمن، مساله فلسطین است.

وی عملیات طوفان الاقصی را به مقاومت فلسطین و حمله به مواضع دشمن صهیونیستی در مزارع شبعا را به حزب الله لبنان تبریک گفت و تاکید کرد، آماده حمایت از فلسطین و مسجدالاقصی تا زمان پاکسازی فلسطین از صهیونیست هاست.

مردم نیز با صدور بیانیه ای در این راهپیمایی، به رهبر انقلاب یمن در اتخاذ تصمیمات استراتژیک برای مقابله با دشمن و حمایت از مساله فلسطین اختیار کامل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی ملت یمن برای مشارکت در نبرد فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی

اعلام آمادگی ملت یمن برای مشارکت در نبرد فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی