مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 20:052023-10-20سياسي

خدمات رسانی 100 موکب مردمی به مناسبت ولادت حضرت سیدالکریم(ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، علی شنگی شهردار منطقه 20 تهران از خدمات رسانی 100 موکب مردمی به زائران و مجاوران حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد و اظهار کرد: مردم شهرری در همه مناسبت ها از جمله مسلمیه، محرم و صفر، اربعین و سایر ایام ملی و مذهبی پذیرای مردم تهران هستند و امسال برای اولین بار تصمیم گرفتند در این ایام مبارک به نام حضرت عبدالعظیم(ع) این رسم زیبا را اجرا کنند.

وی گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و ارائه خدمات ولو پذیرایی با یک چای توسط این موکب ها برنامه ریزی شده است تا اوقاتی خاطره انگیز را برای زائران رقم بزنند.

  شهردار منطقه 20 با اشاره به برگزاری جشن بزرگ ولادت حضرت سیدالکریم(ع) در ضلع شرقی آستان مقدس ادامه داد: سخنرانی شهاب مرادی، شعرخوانی صابر خراسانی و سیامک رجاور، مداحی محمد کریمی، مجید بادکوبه و امیر نعیمی همچنین اجرای برنامه توسط خادمان امام رضا(ع) و گروه های سرود نجم الثاقب و ری نوا در کنار نورافشانی ازجمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

  شنگی با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و تاکید بر یاد مظلومیت مردم غزه و گرامیداشت شهدا در این برنامه ها ادامه داد: غرفه ویژه مردم سوریه همچنین پاکستانی های مقیم شهرری به پاس پذیرایی مردم شهرری از آنها در ایام اربعین از جمله غرفه های مهم در ضلع شرقی آستان حضرت عبدالع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 100 موکب مردمی به مناسبت ولادت حضرت سیدالکریم(ع)

خدمات رسانی 100 موکب مردمی به مناسبت ولادت حضرت سیدالکریم(ع)