مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-17اجتماعي

حفظ هویت روستا نیازمند توجه به مسائل کیفی است


معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور به ضرورت حفظ هویت روستاها تأکید کرد و گفت: برای حفظ هویت روستا در درجه اول باید به مسائل کیفی در روستا ها توجه کنیم.

- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان: حفظ هویت روستا نیازمند توجه به مسائل کیفی است ایسنا/زنجان معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور به ضرورت حفظ هویت روستاها تأکید کرد و گفت: برای حفظ هویت روستا در درجه اول باید به مسائل کیفی در روستا ها توجه کنیم.

مهیار نورعلی پیش از ظهر امروز (25 مهرماه) در همایش روز روستا به حل مشکل بیمه دهیاران پاره وقت اشاره کرد و افزود: این اقدام در دست پیگیری است و برای این منظور بسته های خوبی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: دهیاران منشأ خدمات متعددی در روستاها هستند ولی باید به این نکته واقف باشند که آنان منتخب شوراها هستند و نباید انتظار داشته باشند برای چند دوره دهیار باقی بمانند.

وی افزود: در استخدام نیروهای مورد نیاز دهیاری ها، امتیازاتی برای افرادی که چند دوره دهیار بوده و تجربه های مختلفی را کسب کرده اند، در نظر گرفته شده است .

نورعلی اظهار کرد: متاسفانه روستاها مولد بودنشان را از دست دادند و از دست دادن این ویژگی، از دست دادن هویت روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ هویت روستا نیازمند توجه به مسائل کیفی است

حفظ هویت روستا نیازمند توجه به مسائل کیفی است